Merhaba güzel anneler,ben 10 haftalık gebeyim ilk zamanlar idrar yolu enfeksiyonu çıkmıştı doktorum aksef 500 mg vermişti bir kutu içtim,fakat geçmediği için tekrardan başka antibiyotik verdi infex 200 mg ama kullanmaya tereddüt ediyorum ne olur ne olmaz diye aranızda bu durumu yaşayanlar oldu mu?😔