havva0917 Merhaba hanımlar kızım 2 yaşında 5 haftalık gebeyim. Zorluğunu kolaylığını ve güzelliğini yaşayanlar yazabilirler mi? ❤️
Fatma2277 havva0917 bence güzel bir dönem diğer bebek doğduğunda kızınız 2 yaş sendromunu atlatmış olur büyük ihtimalle. Benim en çok korktuğum 2 ve 5 yaş sendromları o yüzden ikinciyi düşünürsem bende bu zamanları düşünürdüm