Merhaba Anneler 😊
Testim pozitif çıkınca dünde kan testi verdim ve hamileliğim kesinleşmiş oldu fakat eşim 1 2 ay ailelere söylememe kararı aldı çünkü iyi olmamı nazara felan gelmemem için şimdilik ikimizin bilmesini rica etti bende onu kırmadım fakat şimdi nasıl bir yol izleyeceğimi bilmiyorum ne zaman doktora gitmeliyiz kontrol ne zaman olmalı yani şimdi ne yapmalıyımmm 😌😌