Merhaba bende kendisine gittim gayet detaylı inceliyor çok hızlı konusuyor zaten dediklerinden pek birşey anlaşılmıyor biz en sonunda bir sorun var mı yokmu dedik yok dedi öyle anlaştık 😁 onun haricinde de bizden 32.hafta tekrar gelmemizi istemişti kendi doktorumda detaylı ultrason raporunu inceledi gerek yok dedi bende gitmedim yani biraz parayı seviyor anlaşılan bilemedim bende 700 tl ödedim kasım ayında gittiğimde