BerivanArslan Elbette zararlı, saç boyatmak normalde bile zararlı biliyorsunuz ama ben dahil çoğu kadın boyatıyor🙈 Fakat hamilelikte organik boyalar var olsa da hiçbir doktor boyatmayı önermiyor sonuçta içerisinde doğal bileşeni bozan kimyasal bir madde var. Bence biraz sabredin doğumdan sonra boyatırsınız, emzirme döneminde boyatılıyor mu hiç bilmiyorum ama👻