Cns_33 ağrım oluyor geçen hafta böbreğimden idrar kanala düşüşünde aşırı agrım oldu ve buna ard arda devam eden istifra etmede eşlik etmişti. Bu hafta agrım oluyor ama o kadar şiddetli olmadığı için dayanabiliyorum. Sıcak su torbası koyuyordum arka sağ boşluğunun olduğu yere bir kaç kişi sıcak su torbası hamilelikte zararlı dedi 🙄🤷🏼♀️ Agrı kesici sürekli kullanmak istemiyorum. Dayanılmaz olduğunda hastaneye gelin ağrı kesici iğne yapılır dediler. Cevap geç oldu aramızda 5 saat fark olunca 😓 birde sağ tarafımdaki böbreğim olduğu için sadece sol tarafıma yatıyorum üzerine yatma dedi doktor😞