HicranKzn GneSyler benimde 32 haftalık amaaa kafası 35 ama bana da doktor normal dedi bedeni 34 haftalık görünüyor 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Zeze03 GneSyler bnm de kafa önde hatta ili hafta 😁 koca kafalı bizimkiler bana da normal diyor normal Doğum için engel olur mu diye sormuştum bana dedi ki haftasını doldurup hala doğmadıysa o zmn sezeryan dedi cnm
MasalAlparslanMom GneSyler anotomik yapıdandır dedi benim doktorum da. Çok önemsemedim bende. Babamız biraz açık alınlı ve sivri kafalı zaten 👼🏼😅
Arya92 GneSyler bebeğimin kafası 31.haftafan beri 2hafta önde doktor iyi birşey dedi korkma dedi ama doğumun zor olur belli bir değerin üzerine çıkarsan hatta normal doğum seni çok zorlar dedi.36+1 haftalık şuan amamdogum şekli belirsiz henuz
Ddmyvz Bizimde öyle baştan korktum ama doktor korkacak bisey yok içiniz rahat olsun hem zeki olur böyle olanlar dedi 😁😁
Bahar22Bahar Bizimkininde kafası kocaman sanırım doktor ölçtüğünde uh falan demişti Allah yardımcımız olsun 😁
ayse6161 uzulme cokk iyiii beyin gelisimi guzelll demekki masallah sevin buna 😄Bende uzulmustum lakin amcam doktor bu guzel bisi dedi bebegin beyin gelisimi yerinde dedi Rabbim korusun kollasin evlatlarimizi tez zamanda kucagimiza aliriz insalah🤗🤗
Arya92 HicranKzn 34 ye 36 idi şimdi 38olmustur.normalde kilosu önde değil 1hafta falan önde ama kafa 2hafta önde gidiyor
Arya92 HicranKzn evet doktor olumlu konuşmadı pek.benimki de kız.narin olmaları gerekiyor ama anlamadım gitti😂
HicranKzn Arya92 güzel kızlarımız babalarına çekmiş sanırım 😍🤦🏻♀️ Normal olur dedi ama ben inanamıyorum olucağına çünkü biz 32 kafası 35 vücudu 34 görünüyor. İnşallah gönlümüze göre olur. Hepimiz için kolay sağlıklı doğumlar olsun
Arya92 HicranKzn inşallah canım.ben de diyorum eşime kız olcak kız olcak dedi kız olcak bana benzeyecek ben kocakafaliyim dedi koca kafalı.dedim.baska tahminde bulunma ne dersen tutuyor rahat bırak kızı😂 hayırlı doğumlar versin Allah canım sagsalim alalım kucagimiza.🙏
yakamoz Benim bebişimin de 10 gün önde ama doktor bebeklerin kafa ölçümleri hep böyledir, gelişimi gayet iyi dedi. İçinizi rahat tutun🤗