Bende tam 6 haftalık gittiğimde kese şeklini beğenmedi doktorum. Bebek ve yolk kesesi de gözükmedi. Sağlıksız gebelik olabilir, eğer sağlıklı ise zaten tutunur oluşur yakından kontrol etmeliyiz dedi. Progestan içiyordum onu 2ye çıkardı. Cumartesi kontrolüm var. İnşallah gittiğimizde görürüz, düzelir 🙏🏻😞