Mervebzgz 4+3 de gittim kese var bebek gözükmüyor iki hafta sonra gel dedi pazartesi gidecem yaşayan varmı?
aysealtuntas Mervebzgz 6 haftalık hamileyim bugünkü kontrolümde kese var ama bebek be yolk kesesi yok doktor beta istedi sonuca göre ikeliyeceğüz hayırlısı bakalım 😔🙏
ekekek Mervebzgz bende 4+4 gittim kese gözüktü bebek gözükmedi. Doktorum 2 hafta sonra gel dedi yarın tekrar gidecem inşallah görürüm.
ekekek Gulcicek inşallah hepimiz kalp atışlarını duyarız kızlar benimde yarın muayenem var. Sağlıkla kucağımıza alırız miniklerimizi 🤲
Elf_ars 6+6 haftalığım bugün kalp atışını duydum abdominal ultrasondan 😍5+4 iken hiç birleyen görünmemişti sadece kese oluşmuştu