Kızlar ben 36+1 haftalık hamileyim bebeğimin kilosu da 2600 yani çok kilolu bir bebek olarak doğmayacak o yüzden ilk doğduğunda giyeceği kıyafetleri daha çok 0-3 ay arası aldım. Aşırı elbise olayını sevmiyorum az ve öz almaya çalıştım listemi burada paylaşayım. Sizce çok mu fazla küçük kıyafet almışım ona göre değişim yapayım. Çoğunu dün civil mağazasından aldım.
- 9 tane zıbın(atlet 3-kısa kol 3-uzun kol 3 tane
- 3 tane 5’li hastane çıkışı
- 2 tane 0-1 aylık alt üst takım(eldivenli şapkalı)
- 3 tane 0-3 aylık alt üst takım
- 4 tane kışlık pijama
- 3 tane sadece üst
- 10 çorap