
10hafta 4 günlük hamileyim dün kontrolde doktor erkek sanki pipi görüyorum dedi sonra da kordon bağı da olabilir dedi ama eşim çok heveslendim sanki 100 de 100 erkek dedi gibi davranıyor:) bende tam tersi hala kız hissediyorum:) sağlıklı olsun da önemli değil ama bu kadar erken öğrenilir mi yanılma payı var mıdır sizce??