Kizlar merhaba..Ben içinde 43 adet olan prima premium bebek bezi aldim tecrübeli anneler ilk etapta günlük kac tane kullanıliyor bunu 1 numara aldim kac adetten sonra 2 numara almaliyim simdiden stok yapayim diyorm ilerde bizim icin zor olmasin die..Birde avent biberon bir cam olanı var birde naturel olani sizce hangisi daha kullanisli