-Tgb- Kızlar 16. Haftasında olupta dr böbreklerde büyüklük olduğunu duyan arkadaşlarım yazabilirmisiniz sonraki aylarda düzelme oldumu
Nnjwkwkl -Tgb- sana tavsiyem tek doktora inanma.bak kaç post actim acil Kayseri ye git dedi doktor baktı o nasıl öyle yani koymuşlar kızım bakma dedi prf yaptı valla ağla ağla gttim hamd olsun herşey yolunda dedi.baksa bir güzel.yerde baktr
-Tgb- Nnjwkwkl bu süreçler insanı bitiriyor gideceğim ama böyle olan var mı içimi rahatlatacak şeyler arıyorum inş herkes sağlıkla alsın kucağını bebişlerini 🙏 teşekkür ederim