Hafizeee ben henüz doğum yapmadım orda yapıcam inşallah Nisanda, ama 3 ay evvel doğum yapan arkadaşlarım vardı refakatçi oluyormuş, odalarda da şuan pandemiden dolayı tek hastaya veriliyormuş bir hasta ve refakatçisi kalıyormuş 2 hasta kalmıyormuş normalde 2 li odalar ama, yoğunluğu başka hastanelere sevk ediyorlarmış o yüzden