Merhaba ben dönem dönem prolaktin hormonum yükselmesi sebebiyle dostinex kullanıyordum. 2 ay önce hamile kalmama engel bir durum bar mı diye doktora gittiğimde prolaktin hormonum yine yüksek olduğu için dostineks kullanmaya başladım. Yaklaşık 1 ay sonra hamile olduğumu öğrendim. Şuan son adet tarihime göre 5 haftalık hamileyim. Doktoru aradım kullanmaya devam etmen lazım dedi. Benzer durumu yaşayanlar var mı?