Yasmink Vazgeçtim gitmedim. Önceden de kendim kullanıp bıraktım bıraktıktan sonra beynim kendi kendine mutluluk hormonu (seratonin) üretemedi tembelleşti, ilaç yapaysal olarak ürettiği için kendi kendine üretemez oldu. Çok sıkıntı çektim. Düzelene kadar hep telkin vererek kendimi idare ettim. Ve bilimsel olarakta böyle söyleniyor zaten beyni tembelleştirip ilaca mahkum ediyormuş. Sonra düşündüm de bebek karnımdayken ben o ilacı kullanınca haliyle bebeğimin beynine de ilaç etki etmiş olacak ve bebeğimin beyninin doğal çalışma mekanizmasını bozacak. Doğumdan sonra veya daha ileriki zamanlarda bunun hasarı çıkacak. Benim çektiklerimin zerresini dahi bebeğim çeksin istemem büyüse gitse yetişkin olsa dahi o yüzden en fazla bir ay daha sabredip eğer çok kötü olursam emzirirken belki kullanırım. Çünkü hamileyken kullanınca ilacın anne kanına geçtiğinin 2 katı fazlası bebeğe geçiyormuş etki ediyormuş. Bir de 2 ay önce ben doktora gitmiştim senin yerinde olsam hamileyken ben kullanmam o ilaçları dedi faydası varsa zararıda çok dedi. Ama emzirirken çok kötü olursan bazı ilaçlar çok çok az anne sütüne geçiyor zararı çok az o zaman kullanman daha iyi dedi. O yüzden şimdi bebeğimi tehlikeye atmak istemedim. İnan bende çok kötüyüm ama dayanacağım sayılı gün nasıl olsa hergeçen gün lehimize işliyor, hergün bir günümüz eksiliyor daha çok yaklaşıyoruz doğuma. Öyle böyle hayırlısıyla doğururuz inşallah.