merdumgiriz9 Günaydın herkese🤍 aranızda acaba doğum sonrası korse kullanıp yararı zararını görmüş olan var mı? İkinci kızıma hamileyim, ilk hamileliğimde zaten çokta kilo almadığım için doğumda hepsi gitti ama karnımda organların henüz yerine yerleşmemesindan dolayı ve sezeryan olduğum için karnımdaki şişlik aylarca kaldı ve hemende geçmemişti. Şimdi doktorum gidişata göre (mecburi tekrar) sezeryan olup olmayacağına doğum yaklaşırken karar vereceğiz dedi. (Mayıs gibi) korse kullanımı nasıl acaba sezeryan olanlar ya da vajinal doğum yapanlar. Hemen kullanmaya başlayan oldu mu? Teşekkürler
mervg1 bende burada bekleyeyeyim korse önerisi ve kullanımı ile ilgili bilgi verecek olan varsa, sizin gibi mayısta inşallah doğumum ne zaman kullanılıyor hangi korse iyi?
merdumgiriz9 mervg1 merhaba 😊 benimde Mayıs sonunda doğumum Allah nasip ederse insallah. Yamuna korseyi duydum iyi diye ama kullanan eden yok galiba bilmiyorum en son çare onu alıp kullanmayı düşünüyorum
merdumgiriz9 minikbaby06 merhaba :) bende yamuna korseyi duydum ama kullanan var mı bilmiyorum. Belki de reklam amaçlıdır o kadar duymuş olmam bilmiyorum :(
Bernay Ben normal doğum yaptım doğum yaptığım an da bütün karnım göbeğim gitti korsede kullanmadım , gerek duymadım ama kullanacak olsam ertesi gün kullanmaya başlardım ağrım acım yoktu çünkü, ama sezeryan da hemen kullanılmaz galiba dikişlerden