Kızlar ben 2 düşük yaşadim.İkincisi Mayısta kürtaj oldum boş gebelik olduğu için.Mayıstan bu yana hamile kalamadim.Diğer hamile kalmalarimda da hemen olmamıştı.Şu an için aşılama düşünüyorum.Böyle 2 düşük yapip sonrasinda aşılama yaptıran ve olumlu sonuç alan var mı ??Lütfen bilgi sahibi olanlar yazabilir mi 🌼