Kızlar ben dr bi gidiyorum bebek baş aşşağı bi gidiyorum makat bu iki haftadır 4.cü galiba ve 1 2 gün arayla böle oluyor bugün 38 haftalık olduk bebeğim özel hastanedeki ölçümünde 3500 devlet hastanesinde 3800 kğ yani biraz toplu ben astım hastasıyım ve artık çok zorlanıyorum bugünde makat olunca özeldeki dr perşembe günü sezeryan ile alalım dedi devletteki dr normal doğum ile çok dikişin olur dedi ki ikinci çocuğumda 3600 doğdu ve çok zor bi doğumdu makata kadar dikişim vardı şimdi ben bugün akşam gitsem Doğum evinde bi baktırsam yine ters mi bu bebek diye ve tersse Çarşamba ya gün alsam diyorum özeldeki dr dan yada son ana kadar beklesemmi normal doğumu 🤔