Benim 2 yıldır altın hesabın var. Önceden kasada tutuyordum ama kasanın sigortası yok. Yani düşük bir ihtimal ama hırsızlık yaşansa “kasada şu kadar altınım vardı” diyemiyorsun. Ev kesinlikle güvenli değil. Ben Kuveyt Türk’te açmıştım altın hesabını, kasam da orada diye. Banka her ay katılım payı ödüyor ama elbette cüzi bir miktar.