Devletten doğum parası (İş Görmezlik Ödeneği) almak için 32.haftanın dolması mı gerekiyor?Birde devlet tarafındam verılen 16 hafta ücretli izinde izin bitiminde işe dönmek istemessem gene devletten dogum paramı alabılıyor muyum hepsini eksıksız ? 32.haftada dogum ıznıme cıkmadan önce işveren tarafından son sıgorta primimin yatmasını ve son maaşımın yatmasını bekleyipte mi dogum iznine çıkmam lazım?