Günaydın hanımlar 2ay önce kürtaj oldum.Bir kere reglden sonra Geçen hafta pazar günü yumurtlamayı ve çatlamayı gördüm.Salı gününden beri kasık agrısı cekiyorum özellikle otururken ve uzanırken.ilk gebeliğimde de kasık agrısı olmustu.bundan dolayı anlamıştım hamilelik olduğunu.Ama şimdi durum farklı kürtaj tecrübem var.kürtaj olduğum için mi yaşıyorum bu agrıyı? Kist vs olabilir mi?İdrarda yanma vs yok.Doktora gitmeli miyim?Reglim 16 ocakta