Merhaba güzel anneler 🌸 az önce doktordan geldik 16. Haftaya gore bebegimin biraz asagida oldugunu soyledi doktorum . Böyle bir durumla karsilasan annelerimiz varsa benimle de paylaşabilir mi acaba tecrubelerini . Çok korktum daha once de 2 kaybim oldugu icin ekstra bir stres yaptım kendime. Lutfen tecrübelerinizi benimle de paylasin ❣