Esracim Naz94 selam canım cinsiyeti ogrendiniz mi bende 15+5 deyim 17 de gideceğim cinsiyet için . Herşey iyi ama misafirliğe gitmek beni öldürüyor kıyafette rahat edemiyorum uzanmak istiyorum
Kadze Cannnn o bende de var 16.haftaya girdik bugun 2 gün otnuyor tabi ultrasona göre ileri geri ama asırı uyku ve karında tuhaf agrılar var benimde inş normaldir
Cannnn Bugün doktordan geldik. Hareketlerini hissetmen biraz zor dedi. Ağrılarda rahim genişlediği için oluyormuş. Kuzumun beyninde kist vardı. Şükür ki biraz küçültmüş🙏
Naz94 Cannnn evet ağrıda tedirgin olucak hiç bişey yok kesinlikle genişleme olduğu için , maşallah çok şükür çok sevindim 🙏🏻 Allah sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin
ZeyooZ Esracim ben de 15 5 deyim ☺ Gecen hafta ogrendik cinsiyetini. Hamile pantolunu almadin mi henuz?
Naz94 Tintin şuan tam rahmimizin genişleme dönemi çok normal dinlenebildiğiniz kadar dinlenin bebeğinizin hareketini hissettiniz mi ☺