Merhaba bayanlar 35+2 haftalık hamileyim bügün doktor kontrolümde doktor rahimde yumusama olmus dedi ilk hamileleyım olduğu için bilmiyorum ne demek oluyor bu yumuşamadan sonra açılmamı oluyor 1 2 hafta erken mi gelir kızım anlamadım böyle olup kaçıncı haftada doğum yaptınız bile açıklaya bilir mi bana 🤔