Ataninannesi sepet besik aldim…. Park yatak seklinde olanlari guzel blmyrm hemde 3 4 yasina kadar kullanilmasjna gerek yok cunku odasinda yatmaya alistrmalyz 2 yaslarn da bnce… Buyuyen besik hem odama sigmaz di hemde magza calisanlarin hepsj onu alirsanz anne yani b3sik tercih etmelisnz yine de dedi… O yüzden istedgm sepet besigi aldm bazilari 6 ay kullanrsn dio ama bnm arkadşmn bebegi 2 yasn da kullanyt… Onlarin da aylik, ayarli olanlari var boyut olarak arastrmak lazm