bernabaskaci Kızlar normalde 35+6 dayım ama bugünkü kontrolde 34+4 çıktı ama bebek 2500 gr olmuş küçük olduğunu düşünmüyorum sizce bu sorun mu başına gelen var mı?
YaseminBatrk bernabaskaci o an Kİ doktorun ölçümüyle alakalıdır . Benimde hep önden gidiyor başka bir doktora gitmiştim onda çok önden gitmiyordu korkma bir şey yoktur inşallah . Dua et bol bol tek avazda kurtulalım inşallah 🙏🏻