mombursamom Güvenli bir yerden alıp, çok iyi kaynattıktan sonra en güzeli doğal süt. Yoğurdumu hep kendim yaparım, tatlıyıda bu sütten yaparım. Bence riskli olan pastörize olmadan yapılan peynirler açıkta satılan.Bunlara dikkat edin kaynatılan sütten zarar olmaz