Kızlar merhabalar sonunda bende doğurdum 🤲 çok güzel ama bir o kadar da çok zor oldu ama sonunda oldu çok şükür rabbime
Dün tüm gün boyunca araba ile gezdim derken agrım vardı zaten 1 buçuk hafta önce açıklığım 3 4 cm olmuş nişanım gelmiş ama benim oğlanın gelmeye niyeti yoktu neyse dün gezdim gezdim araba ile öğlen 3 4 gibi düzensiz gelen bir sancı vardı eşime dedim bugün gelecek akşam oldu geçmiyor düzenle gelen bir sancıya dönüştü üniversite hastanesinde doğumum olacaktı yatağa bağlı kalıp sancı çekmek tek başına istemedim evde çektim sancimi 3 dakikaya inene kadar niyabet 3 dakika içinde geliyordu sancim Acilmam 5 6 olmuştur dedim ki nafile hala 3 4 cm de duruyor doktor el ata ata açıklığını çok şükür 5 6 yaptı suyumu kendileri patlattı doğum daha hızlı ilerlesin diye suyum geldikten sonra ağrılarımın hem süresi uzadı hemde acısı çoğalmıştı artık ıkınma aşamasına geldim fakat kendimi bilinçsizce o kadar yıpratmışım ki ıkınmaya nefesim kalmadı kendimden geçmişim o yorgunluk susuzluk açlık derken kendime geldigim zaman çok şükür artık ıkınmaya başladım 2 derken 3 kere ıkın derken bebeğin başı geldi dogumhaneye gittik acil son bir kez daha ikindim ki dünyalar benim oldu oğlum dünyaya gözlerini açmıştı çok şükür sağlıklı sıhhatli bir şekilde kucağıma almayı nasip etti darısı sizlere olsun inşallah rabbim herkese bir avazda kurtulmayı nasip etsin canlar benim öykümde böyleydi şimdi kuzum yanımda uyuyor çok şükür ki (bir tavsiyem var ki normal doğumdan asla korkmayın evet biraz acılı evet biraz zor ama herşey bebek gelene kadar geldikten sonra dünyalar sizin oluyor çok rahat oluyor ağrı falan kesinlikle kalmıyor sonuna kadar destekcinizim bizim için ayrılan sürenin sonuna geldik canlar yine devam ederim ama önce ki kadar aktif olamam herşey gönlünüzce olsun kuzular 🙏😍💙