Hanfebyrktr Öncelikle merhaba hanımlar evde suyunuz gelince beklemek mi lazım yani gelince biten birseymi yoksa doğuma kadar devam mı ediyor ped filan koyup hemen hastaneye mi gitmek gerekiyor
Rabia30-Adem Hanfebyrktr benim doktorum sakin bekleme demişti suyun gelince hemen gel. Ama nişan gelince bekleye bilirsin hemen gelmene gerek yok demişti
tbmn Hanfebyrktr Doktorlar suyun gelmesi kanamanın olması bebek hareketlerinde azalma olduğu sürece mutlaka hastaneye gelinmesini söylüyor 40+1 olduk bu konularda sürekli doktorum uyardı beni
Vuslat23 Benim 7.30 da gelmisti suyum ped tuttum sonra duş aldim , meryem ana otu vardi suya koyduk gorumcem okudu bir yudumda icirdi 10.30 hastaneye gittik
ExpatMom Hanfebyrktr Suyunuz geldiğinde öncelikle ne olursa olsun oyalanmadan hastaneye gitmelisiniz enfeksiyon riski vs oluşuyor. Suyunuzu da gözlemlemeniz gerekiyor, eğer ki suyun rengi gri-kahverengi arasıysa bebek mekonyumu yapmış anlamına geldiği için durum daha da acilleşiyor.
ecembugra53 Hanfebyrktr suyun geldi mi git canım Doğum yaptım tuvaletim yaparken megersen suyum azalıyormuş anlamadık evde suyum geldi gittim bende suyun azalmıştı Doğum yaptım
SutlacimiYedimmiBen Hanfebyrktr canım ped kurtarmıyor hasta bezı anca yetiyor ilk doğumsa 12 saati geçmeden hastaneye gitmelisin suyum rengi şeffaf değil farklıysa hemen gitmen lazim