Merhaba 20.haftamda detaylı ultrasona girmiştim şuan 30 haftalık olduk. Doktorum tekrar yönlendirecek damarda çentik düzelmedigi için..
Tekrar aynı ücreti mi ödüyoruz birde benim ilk gittiğim radyologtu 400 TL vermistim
Bahçelievler’de oturuyorum buraya yakın onerebilecegeniz perinatalog var mı ilgili ve işinde iyi ??