Arkadaşlar erken doğum riskim var sancılarım var çocuk zaten doğum pozisyonunu almış, doktor dün çubuk gibi bişey soktu 😂 rahmin dar dedi normal doğuma engel değil dedi ama bilemedim 🤷♀️ bilgisi olan var mı ? 34+4 oldum ah bi 2 hafta daha dayansa çok iyi olcak ama bakalım heran doğumum olabilir.