Hanımlar ben 20 haftalıkken göğsümden sıvı gibi birşey gelmeye başladı 24 haftaya kadar devam etti hergun biraz gelirdi ama nolduysa son 3 haftadır kesildi o merak ettim o neydi öyle geldi geldi sonrada kesildi artık gelmiyor da ilk gebeliğim diye bilgim de yok sizlerde de boyle bişi oldu mu?