Tugbatepe çok abartmış bence 32 haftada dolanan kordon 10 kere açılır yeniden dolanır
Benim de dolanmıştı, dr söylemedi bile kendim farkettim. Bi dahaki muayenede bi tur daha da dolanmış bi tur da koltuk altından dolanmisti .
Şimdi 38 haftaligim hepsi açılmış hicbir yerine dolanık değil şu an ben de çalışıyorum hep hareket halindeyim çok şükür bir sorun olmadı.
Kordon kisacik bir şey değil ki ve bebeği sıkan bir şey değil jöle gibi kayar gider hiç canını sikma içini ferah tut