Essyy Merhaba kızlar tetanozun ilk dozunu vuruldum ama ustunden 7 hafta geçmiş ikinci doz için sıkıntı olur mu ?
Hd8 Essyy sorun olmuyor. 4 haftadan önce vurulmak bebeğe iyi değil dedi ebem . bende 5. Haftada vuruldum. Ama fazla da geciktirme canım
Beyzademiirrr Essyy en geç 5 hafta içinde yapılması lazım diye biliyorum,ben tam 1 ay sonra olmuştum 2.yi zamanında olmak lazım ama siz bi sağlık ocağıyla görüşün
mucizemi_beklyrm Essyy banada ikinci dozu bir ay sonrasında yaptılar canm o kadar kısa aralıkla yapılmaz diye biliyorum
Essyy Bireylulmasali teşekkur ederim çok bilmiyorum taşındıgim yeri eşim de göreve gittigi için çok geç geliyor bugün yarin derken geçti
Hey123 Kaçıncı hafta da oldunuz aşkları ve bebeği hissediyor olma şartı sundular mı aşı olmak için? Ben 19. Haftada gittim vurmadı hissetmediğim için
Bsmlh Hey123 bana sordu hissettinmi diye ama ilk bebegı olanlar 25 kadar hissedemeyen var böyle şart koşmamalılar sadece 20 de dedi vurucaz 20+2 de gittim hemen vurdular
Anne4237 Benim de ilk bebeğim. Umarım bağırsak hareketleriyle karıştırmam bebeğin hareketlerini. Ama herhalde 20. haftadan sonra anlarım 🤷