archmom Merve3460 canım ben haftaya çarsamba yaptıracagım 1. Dozu . 20. Haftamın ortasında oluyorum . 2. Doz içinde ilk aşı olduktan 4 hafta sonra gideceğim . Gitmeden aile hekimini geleceğine dair bilgilendirmen gerekiyor sanırım. Ben 1 hafta önce arayıp görüştüm.
Merve3460 reyhan0508 Hatice29 Bireylulmasali Zeynep_MT archmom Beyzademiirrr Happylif3 Kızlar benim aile hekimliği 11 ocak da randevu verdi aşı için bide kan alıncak fln dedi ama ben o zamn 17 haftalık oluyorum yapılır mı o zamn da aşı hepiniz 20 haftalıkken yaptrmssınız
Zeynep_MT Adacel diye bir ye tetenos aşısı var eczaneden alıp yaptırıyorsun tek doz onu öneririm . Doktorunuza da sorabilirsiniz önerecektir.
archmom Merve3460 baba 20 den önce olmaz demişlerdi ama 17 haftalık oldugunu arayıp tekrar söylesen mi ? Yanlıs anlasılma olabilir. Birde aile hekimliklerine covid asısı gelmek üzere ondan da öne çekiyor olabilirler . Benim aile hekimliğim aradıgımda tam güzel zamanlama sonra covid asıları gelecek . Karısıklık olacak demişti .. bilemiyorum . Bir konus yeniden derim .
Nuray23 18.haftanin icinde yaptirmstim ben. Sordum ordakilere ben 20. Haftada yapiliyor diye biliyodum diye. Oyle bi kesinlilik yok 17 18 den sonra yapilabiliyor demislerdi. Yaptirmistim 2.ciyide 1 ay sonrasinda yaptirdim😊👍