Kızlar 5 haftalık hamıleyım ve artk tek basıma hareket edemıcek kadar belım ve sırtım ağrıyo genelde yataktayken oluyo ve onun agrısına uyanıyorum ne döneblıyorum tek basıma nede kalkabiliyorum hemuz doktora gıtmedım ama smdı doktoruma yazdım pzartesı kendısıne randevum var napıcagımı blmıyorum ve cok korkuyorumm ilk gebelıgımde kürtajla sonuclandı çok stres yapıyorum ilk gebelıktede byle sırt agrım vardı