Kızlar geçende de yazmıştım buraya görenler duasını tesellisini yaptı saolsun Allah razı olsun herkesten.
Ocak 1 de doğum yaptım ertesi gün komplikasyonlar gelişti ve bebeğim kuveze tedaviye alındı. Bu geceden sabaha kadar olan süreç çok önemli ciğerlerindeki tüpü çıkarıcaklar duruma bakacaklar. Bizler duamızı kuranlarımızı okuduk bu zamana kadar hepte devam ettik ama kimin duası kabul olur bilinmez Ayetel kursi okur musunuz benim bebeğime adı miraç ayaz 😞