Dnacar83 Minannesi 37+5 bende oglen yatis yapip dogumu baslatabilir dr gebelik sekeri cikdi bendede bebek iri diye
Esra_Omer_21 Minannesi Ben kaç gündür o durumdaydım artık ağlamak istiyodum çok şükür bu gece guzel uyudum uykumu alarak uyandım 🙈🤗çok mutluyum şuan😍
Esssgi Minannesi 37+5 uykusuzluktan gözlerim yanıyo ama malesef uykuya dalamıyorum bebiş hareketli ve istediğim pozisyonda yatamıyorum 😌
Dnacar83 Minannesi gecen hafta 2 bucukdu bu hafta 4 olmustur 1 haftada 500 gr almisti oglen gidecegiz belli olur
Sirinanne1 37+3 benimde cok uykum olmasına ragmen geceleri tam dalamıyorum esim işe gidince öglene kadar daha iyi uyuyorum nedense🤷🏼♀️😂
ESMAARAS Sirinanne1 esım sabah 6 da ıse gıdıyor resmen saat sayıyorum ozaman benımde geliyor uykum tuhaf Sekılde
Minannesi Sirinanne1 çatı agrım cok oluyor benim bi geçen hafta sancılandım gittik baktık açılma yoktu doktor dinlen dedi
Esssgi Sirinanne1 37+5 iz ara ara kramp gibi ani sancılar hissediyorum ve çok sıcak basıyo bir anda, günde 2 kez duş alıyorum sizin nasıl gidiyor ☺️