oglum0603 minigimm_41 ultrason cihazı iyiyse görebilirsin:) ben 5+5 ken devlete gittiğimde kesem görünmemişti çok üzülmüştüm. Sonra özel hastaneye randevu aldım 6+3 te kese bebek kalp atışı herşey vardı çok şükür
ecembugra53 minigimm_41 canım gözükür ben 5 hastalıkken kese gördüm 6 haftalıkken kalp atışı duymuştum cok güzel anlar o anların videosunu al 😊🥰 sağlıkla sıhhatle bebeğini kucağına al canım 😊🥰🤲🏻🤲🏻🤲🏻
minigimm_41 Kızlar ılk gebeliğim ılk muayene oldum keseyi gordum ama yaygın sekilde gozuktu düşük riskim olabilirmiş kan verdim sonucum 14107,83 sizce normal mi yaaa