Arasmom2021 Kızlar31 haftadayız 2. Ye oluyor geçen de gittik mide kanaması yok dediler ama kan kusuyorum yine gidiyoruz hastaneye ama başından böyle bişey geçen varmı
oglum0603 Arasmom2021 bende kusarken kan geldi çok korktum bu hafta randevum var doktora soylicem. Inşallah ikimizde de kötü bişey çıkmaz canım. Bu konuyla ilgili post açmıştım yorumlara bak istersen
1PrensAnnesi Arasmom2021 belki miden değilde boğazda bi sıkıntı olmuştur geçmiş olsun inşallah ciddi bişey değildir
Mineust Ben ilk üç ayda mide bulantısından çok kustugum için artk kan kusuyodum doktora gittigimde bogazım tahriş olmuş dediler başka bişey göremediler bi sorunda olmadı
Nurser Azərbaycandan salam mənd ilk üç ayda olurdu mədəm bulanırdı qusanda mədəm yanırdı qan gəlirdi🥺amma artıq ikinci üç aydayıq elə bir problem yoxdur şükür🥰🤗