Biz bugün 37 haftalık olduk oğluşumla, doğum yaklaştıkça merak heyecan sabırsızlık çoğalıyoorr.. Çok kasılma hissediyorum karnımda ama şiddetli bi ağrı hissetmedim şuana kadar, acı eşiğim yüksek belkide ben o yüzden ayırt edemiyorum. Sizde ne gibi belirtiler var 37 haftalık hamişler?