Son haftalarda ağırlaşıldığınu biliyorum o zaman da alışverişle uğrasmak istemem heralde ufak tefek yavastan başlamak lazım eksik farkettikce tamamlamak daha iyi galiba… bir de beşik olarak sonradan karyola olanlari düşünüyorum. Sonrasi için kullanıslı geldi gibi? Siz nasıl alacaksınız?