Melikesvm 20+3 haftalık hamıleyım bebegımın hareketlerini seyrıyor gbı hıssedıyorum nezaman dışardan bellı olur hareketlerı kac haftada sizce. 😒 sabırsızlaşıyorum
Mervensn1 Melikesvm. 20+2deyim bende böyleyim bazıları elimi koyunca hissediyorum falan diyordu geçen post açmıştım bunun hakkında Bi ben böyleyim sanıyordum benim gibilerde varmış sanırım biz biraz geç görücez bu durumu🌸
ecembugra53 Melikesvm canım göreceksin az sabret az kaldı 28. Hafta ile net görmeye dışardan başlarsın canm 24. Ten sonra bu herkeste değişir tabi
Melikesvm cilekreceli vala normalda oynuyorda bız hıssetmıoruz ıste ınsalalh uslu bı cocuk herkes ıster ❤️
Melikesvm Mervensn1 buqun saglık ocagına aşı yaotırmaya gttım kalp atısına baktı hemsıre dıor kacıyor yerınde durmuo hıssedıonmu dedım yok suan hıssetmıorum 2hafta sonra daha cok hıssedersın karnında suan yer genıs olduqu ıcın dedı. Aynen gec hıssedıcez galıba
Mervensn1 Melikesvm yaa süper normal oldupunu ve benim gibi olanı duymak güzel sağolun evham yapıyordum bende zayıf da Bi insanım işte zayıfsın hissetmem gerek falan dediler demekki alakası yokmuş onunla her şey normal 🌸
Melikesvm ecembugra53 ay ınsallah ya cok ıstıyorum eşim gorevde o gelmeden bı hıssetseydım eşimde gelınce gormeısnı ıstıyorum dısardan bakıldıqı zaman 😓🥰
ecembugra53 Melikesvm hissetdeceksin canım az kaldı o anlar cok tatlı oluyor valla 😊🥰 izledikçe insanın izleyesi geliyor
Mom0101 24 te tam hissettim ben dısardan görünmesi de 28 falandi ilki. 30 dan sonra anca baskaları da görüyo acele etme hiç