Maeulle adet sancısı varsa bebek tutunmaya başlıyorda olabilir ama usutmuste olabilirsin geçen ay bende adetime daha varken adet sancısı çektim hamileyim sandım bekliyordum çünkü sonra adetim 14 gün geçti adam ateş oldum şimdi yine adet günüm geldi adet olmadım inşallah bu sefer ikimizin de tutmuştur 🥰