Dilara_2 Merhabalar Ben 10+4 İkiz Bebeklere Hamileyim Her Ne Yersem Kusuyorum Canım Hiç Birşey Yemek İstemiyor Karnında Bebeklerin Bayılır Diyolar Doğrumu ?
fitmommy Dilara_2 o dünya güzelleri sizin şu an vücudunuzdaki depolardan besleniyorlar zaten o an yediğinizden değil ☺️ Kusma probleminizi doktora mutlaka iletin çünkü kuvvetli beslenmenizi gerektiren aylar gelecek. 🌸
cilekreceli Dilara_2 yok ejderha ya. Alakası yok canım şuan senden beslenmiyor bile onlar boş konuşanlara aldırma. Beslenmeye kendi sağlığın için çalış ama zorlama
Selinaymurat Dilara_2 yani öyle birşey duymadım tabi yine doktorunuz daha iyisini bilir ama bende 26 +3 haftalığım benim tek bebeğim ama hala kusuyorum
Yasemin0728 Dilara_2 numarası varsa mesaj at canım banada söylememişti bende kontrol günü unutmuştum solemeyi sonradan mesaj attım kullanabilirsin demisti
Arifcaninannesi Dilara_2 cnm prilam Dr var zofer var sen onları doktor yazmasada alabilirsin diye biliyorum
Dilara_2 cilekreceli Elimden Geldiğince düzenli şekilde beslenmeye çalışıyorum ama Hiç birşey yiyemiyorum En Ufak birşey yediğimde direk Kusuyorum bebek Karnında bayılır diyolar fazla kale almıyorum ama aklımda da şüphe olarak kalmadı değil
cilekreceli Dilara_2 yok bitanem saçmalamışkar öyle şey mi olur. Prilam veriyor doktorlar sende söyle bu durumu verir muhtemelen bildiğin b6 vitamini öyle ilaç değil. Çok rahatlatır seni