Arkadaşlar decaviti neden zorunluymuş gibi içiyorsunuz hamileliğin ilk haftalarında pregnom(folik asit ) kullandım sonrasında ben Corona yüzünden ek takviye istedim o zaman yazdı decaviti bunu alırken Demir ilacını bıraktırmıştı doktorum sonra diğer doktorlardan demiri asla bırakmamam gerektiğini söylediler o yüzden decaviti bıraktım şuan 29 haftalığım ve devit d vitamini Demir hapını ve magnezyum içiyorum hatta decaviti son haftalarda bırakılması gerekiyor çocuğa gereksiz kilo yapıyor demişti doktor