pinar92_ canım sırtüstü yatmak karnın büyüdüğünde tehlikeli bebek ağırlığından beldeki iki damara baskı olur kan dolaşımı yavaşlar ve tansiyonun düşer bebeğe de kan akışı yavaşlamaya başlar ama 16 haftalıkken bebeğin çok da ağır olacağını düşünmüyorum o yüzden şuan pek tehlikeli değil ben karnım büyüyene kadar sırtüstü de yüz üstü de yattım canım çok şükür bi problem yaşamadım 😊
ha bide bi ebenin videosunu izlemiştim diyor ki yatış pozisyonunuzda bebeğe zarar verecek durumda bebek çok hareketlenip seni rahatsız edip kendini düzeltmen için uyarıyormuş çok hoşuma gitmişti 😁 gerçekten de karnım biraz büyükken hafif üstüne uzanmıştım farkında olmadan İnan şiddetli tekmeleriyle beni kaldırdı 🥰🥰