Kızlar 35. Haftamdayim devlet Hastanesi’nde randevum vardı iptal olmuş bir sonraki 3 hafta sonraya verildi bunla ilgili post açmıştım. Bir arkadaş miad gebelikten bahsetti 35. Haftadan itibaren miad gebelik poliklinigi diye bir şey varmış ve randevusuz gidilebikiyormus anladığım kadarıyla. Nasıl oluyor bu uygulama bilen var mı ?