Doktorum bana vitamin ilaçları demir ilacı triod ilacı verdi 4 ay boyunca düzenli olarak kullandım 1 aydır kullanamıyorum ilaçları içince mide bulantılarım çok oluyor ve yediğim şeylerden tat alamıyorum sizler kullandinizmi ilaçları düzenli olarak yada kullanmayinca birşey olurmu